fbpx
החזר מס עכשיו

תבטח את עצמך – חשיבות ביטוח הדירה

קניית דירה בישראל היא אחד הצעדים הכלכליים החשובים והמשמעותיים ביותר בחיינו, אין ספק בכך. כאשר אנו עושים צעד כלכלי משמעותי כזה אנו צריכים גם לשמור על אותו הנכס שקנינו זה עתה. על ידי ביטוח דירה אנו יכולים להבטיח לנו את השמירה הראויה על הנכס החדש שלנו כדי להטיח שלא משנה מה יקרה לו הוא יהיה מוגן מבחינת ביטוח. ביטוח הדירה שאנו רוכשים מגן גם על המבנה עצמו וגם על תכולת הדירה. ישנם ביטוחי דירות שמספקים גם שירותים נוספים אך על כך נרחיב בהמשך.

 

החזר מס הכנסה -בדיקת זכאות מהירה ונוחה >>>

ביטוח דירה

ביטוח הדירה שלנו הוא דבר חשוב לכל הדעות. שמירה על הכנס הצורה הטובה ביותר היא רכישת ביטוח דירה. בביטוח הדירה שלנו אנו זוכים למגוון רחב מאד של ביטחונות. במידה וקורה לדירה שלנו נזק בגוף הדירה או נזק ברכוש הדירה אנו יכולים לקבל את העזרה וההחזר הכספי מחברת הביטוח. לכן, במידה וקורה אירוע טבע כמו רעידת אדמה והדירה שלנו נפגעת ממנו אנו בהחלט יכולים להיות רגועים משום שביטוח הדירה שלנו יכסה לנו את הנזק. בנוסף, במידה ואירעה פריצה לבית שלנו ונגנבו מוצרים יקריי ערך אנו גם יכולים לקבל על כך את ההחזר המגיע לנו מחברת הביטוח שלנו. ביטוח דירה יכול להציל אונו בפעמים רבות.

 

היכן ניתן לרכוש ביטוח דירה?

כיום, ניתן לרכוש ביטוחי דירה אצל כל אותם חברות הביטוח הקיימות בשוק.כמובן, שכל חברת ביטוח מציעה הצעות שונות של ביטוח ובמחירים שונים. יהיו חברות ביטוח שתוכלו להנות מביטוח בסיסי אשר שומר על הדירה במקרה של נזק לבית עצמו ולא לרכוש. ויהיו חברות ביטוח שתוכלו למצוא אצלם ביטוח מקיף על כל נזק שיקרה לדירה שלכם.

לדוגמא: ישנן חברות ביטוח אשר מספקות החזר על שירות של מנעולן או חשמלאי חירום במקרה של תקלה בדלת או בחשמל הבית. בנוסף, החברה מספקת לכם גם את פתרון בעיות הביוב שיכולות לקרות, פתרון תקלות אינסטלציה, מערכות המים השונות, דוודים, מתקני הסקה ועוד.

כדי לבצע בחירה שקולה ונכונה שתתאים לכם בצורה הכי מדויקת נמליץ לכם לבצע סקר שוק קצר כדי שתוכלו להבין עם עצמכם מה הוא סוג הביטוח שהכי מתאים לכם. בנוסף, חברות הביטוח השונות מציעות לכם גם מבצעים ושירותים שניתנים בחינם בנוסף לתשלום החודשי שאתם משלמים.

 

הידעת?

זוגות צעירים אשר רכשו את הדירה שלהם בעזרת משכנתא חשוב מאד לדעת שמי שרוכש דירה על ידי משכנתא מחויב לבטח את הדירה שלו בביטוח דירה. בנוסף, פעמים רבות גם אותם אנשים יצטרכו לבצע ביטוח למשכנתא אך זה כבר במאמר אחר.

 

לסיכום:

ביטוח דירה הוא דבר שחשוב מאד לבצע. כיום, ישנם ביטוחי דירה שיכולים לכסות לכם בעיות רבות מאד שכוללות גם תיקונים שונים בדירה, תשלום לבעל המקצוע ואתם נשארים עם ראש שקט.

מבנה מבוטח

 

על מה עברנו עד עכשיו?