fbpx
החזר מס עכשיו

מס שבח – למה משלמים אותו ומי פטור ממנו

ביצעתם, או שאתם עומדים לפני ביצוע של עסקת נדל"ן? לא תרצו לגלות לאחר העסקה, כי עליכם לשלם מס שבח גבוה, הנובע בעקבות הרווחים שלכם מן העסקה, ונוגס משמעותית מן הרווח שלכם. בדיקה מקדימה או סיוע של אנשי מקצוע מובילים, יכולים למנוע ממכם לשלם לשווא עשרות עד מאות אלפי שקלים! אז למה לשלם אם אפשר להישאר עם הרווח הנקי בחשבון הבנק?

 

החזר מס הכנסה -בדיקת זכאות מהירה ונוחה >>>

מה זה מס שבח?

מס שבח, הוא מס המשולם לממשלה, בעקבות עסקאות נדל"ן, בהתאמה יחסית למכלול הנתונים המרכיבים את העסקה. חשוב לדעת, שסכום מס השבח, עלול להגיע לעשרות אחוזים מיחס רווח העסקה, ובתרגום למספרים, מס השבח עלול לטפס לעשרות עד מאות אלפי שקלים, עבור עסקת נדל"ן סטנדרטית!

 

שילמתם כבר מס שבח?

ייתכן כי כבר ביצעתם עסקת נדל"ן, שילמתם מס שבח טבין ותקילין, וכעת אתם מגלים שאולי לשווא שילמתם אותו, ובפועל הייתם יכולים להימנע מתשלומו, באופן מלא או חלקי. האם ניתן להחזיר את הגלגל ולקבל את הכסף בחזרה? בדיוק בשבילכם, קיימים המומחים, של אתר נדל"ן Tax, אשר בודקים עבורכם בכל האמצעים והדרכים, את הזכאות הספציפית שלכם להחזר מס שבח.

 

החזר מס שבח

על מנת שתוכלו לבדוק את זכאותכם להחזר מס השבח, תוכלו להיכנס לאתר ולקבל קישור לבדיקה מיידית לאופציונליות הזכאות שלכם. על מנת להקל עליכם, הבדיקה להיתכנות החזר מס השבח באתר, היא ללא עלות כלל. במקרה שנמצאתם זכאיים להחזר מס שבח, הרי שתוכלו להתחיל בתהליך בעזרת אנשי המקצוע, עד לסוף הטוב, של החזר המס, היישר אל חשבון הבנק שלכם.

 

עלות החזר מס שבח

תכלס, כדי להניע את החזר מס השבח, יש להיעזר במומחים, בעלי ניסיון, אשר צברו ידע רב וותק בתחום, והם מעודכנים בכל הפרטים המתעדכנים בהקשר של מס השבח. ישנם חברות אשר מעניקות את שירות החזר מס השבח, אך גובות מחיר מפולפל, שלעיתים אף אינו מחזיר את עצמו, כי תהליך החזר מס השבח אינו מצליח. לעומת חברות אילו, חברת נדל"I טקס, דואגת עבורכם לכל תהליך החזר מס השבח, כאשר התשלום הסימלי עבורה, הוא רק לאחר שהתהליך בוצע בהצלחה, וסכום מס השבח המוחזר או המקוזז, שוכן לבטח בחשבון הבנק שלכם.

 

פערי ריבית בהחזר מס שבח

בשנים האחרונות, מתאפיינת ישראל בעלייה עקבית במדד. חשוב להבין, שהחזר מס השבח, כולל פערי הצמדה למדד, ולכן, לעיתים, בנוסף לסכום מס השבח ששילמתם בעבר, תקבלו גם תוספת, הנובעת מפערי המדד, שנוצרו בין תקופת תשלום מס השבח, ועד לתקופת ההחזר.

 

לסיכום:

החזר מס שבח, שמבוצע על ידי בעלי המקצוע המובילים בתחומם, מסוגל לגרום לכם להרוויח בחזרה, סכומים גדולים ששילמתם לשווא. מומלץ לבצע את בדיקת החזר המס, כמה שיותר קרוב למועד ביצוע עסקת הנדל"ן, על מנת למקסם החזרים.

שטרות

 

על מה עברנו עד עכשיו?