fbpx
החזר מס עכשיו

איך מחושב המס מהכנסות השכרת נכס?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה במספר המתעניינים בפרטים הנוגעים למס שנוגע מהכנסות של השכרת נכס. שכן, קבוצות שונות ברשתות החברתיות מתמלאות מידי יום בפוסטים שנוגעים בנושא ותרים אחר מידע. לצערנו, אנו נתקלים בלא מעט תגובות לא מקצועיות שנמסרות לגולשים והדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בשינוי. לכן, עצרנו את שטף הכתיבה שלנו והחלטנו לצאת בסדרת מדריכים שתציג את כל המידע המעמיק והמקצועי בנושא. הישארו אתנו ותוכלו לקבל את המידע שאתם זקוקים לו.

 

החזר מס הכנסה -בדיקת זכאות מהירה ונוחה >>>

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי מדריך זה

ראוי לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מטעם גורמים יודעי דבר בתחום. מדובר בבעלי נכסים שונים שמשכירים את הנכסים שלהם לאנשים וחברות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי שעוסק בתחום הנדל"ן וביקשנו לקבל פניות מאנשים שחישבו את המס המדובר. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 50 גורמים שאמרו שהם ישמחו לקחת חלק בכתיבת המדריך ולהעלות לרשת את המידע העדכני והנכון בתחום. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא יביא למודעות נרחבת בנושא.

 

 רגע לפני שתתחילו לחשב את המס – תכירו בעובדה החשובה הבאה

בניגוד לתגובות שמופיעות ברחבי הרשת, ראוי לציין בפניכם כי אין זה משנה איפה קניתם את הנכס שמושכר כעת. כך שזה לא משנה אם יש ברשותכם נכס שקניתם לאחר שגלשתם באתר מניבים ישראל או לאחר שקראתם עליו מודעה בעיתון. מה שמשנה אלו ההכנסות. אם למשל יש להם הכנס משכר דירה שהוא נמוך מסכום של 10,392 ₪ לחודש, אתם לא צריכים להיכנס לחישובים – אפשר לקבל פטור ממס הכנסה על חלק מהסכום.

 

ועכשיו – איך מחשבים מס הכנסה מההכנסות על השכרת נכס?

יכול להיות שציפיתם לקבל פה הנחיה מסודרת מ- א' ועת ת' בכל הנוגע לחישוב מס הכנסה מהכנסות של הדירה או המשרד. גם אנחנו חשבנו שהמדריך יוביל למקום כזה. אך אלו שסייעו לנו בזמן שנפגשנו עמם בכמה משרדים למכירה בחיפה הסבירו לנו שאין צורך להתעסק עם החישוב לבד. לדבריהם – צריך לפנות אל המומחים בתחום.

 

למה צריך לפנות אל מומחים בתחום?

חשוב מאוד לפנות אל יועצי מס שבקיאים בתחום, מכיוון שהם יודעים את כל הפרטים שעשויים לאפשר לכם לשלם פחות. שכן, יש כל מיני ניכויים שעשויים להגיע לכם ואתם כלל לא יודעים עליהם. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ביקשו להציג בפניכם טיפ חשוב למציאת מומחים בתחום. נאמר לנו כי יש לקרוא פרטים מעמיקים אודות המומחה שהוצע לכם ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיו ברשת. ניתן לברר את המידע בפלטפורמות הבאות:

  • בלשונית הביקורות של גוגל
  • בפייסבוק
  • באינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לחישוב המס מההכנסות שלכם מהשכרה של נכס. נאחל לכם שתבצעו חישוב נכון, בהצלחה!

שעון ומטבעות

 

על מה עברנו עד עכשיו?