fbpx
החזר מס עכשיו

איזה מערכת תשלומים היא הטובה ביותר

מי מאיתנו לא מבצע עסקאות ברמה יום יומית – בין אם אנחנו הולכים לסופר, משלמים לילדים על בתי הספר או רוכשים מנוי לחדר הכושר. עם זאת, אף אחד מאיתנו לא מודע לתהליך שמתרחש מתחת לפני השטח. למעשה, במהלך עסקה בודדת – תשלום מעובד, מאומת, מתקבל (או נדחה) והכסף מועבר ליעד. למרות שהחוויה היא שהדבר נעשה תוך שניות ספורות, התהליך הוא מורכב ונעשה באמצעות מערכות תשלומים. אנחנו כאן כדי להסביר לכם מה קורה ולהכריע איזו מערכת היא הטובה ביותר.

 

החזר מס הכנסה -בדיקת זכאות מהירה ונוחה >>>

מה זה בעצם מערכות תשלומים

מערכת תשלום היא קבוצה של מכשירים, נהלים וכללים עבור העברת כספים בין או בין משתתפים. באמצעות מערכות אלו, ניתן להציע ללקוחות דרכים מאובטחות לשלם באמצעות כרטיס האשראי או בארנקים הדיגיטליים. מערכות אלו מאפשרות לעסקים ואינדיבידואלים לבצע רכישות מהירות, יעילות ומבלי להתעסק עם מזומן. אז, מהי מערכת התשלומים הטובה ביותר?

 

1. השירותים של PayPal

PayPal היא אחת מספקיות התשלומים הנפוצות ובעלות השימוש הרחב ביותר. למעשה, זה היתרון הגדול ביותר של החברה. מכיוון שהיא בעלת שימוש כה רחב, מרבית העסקים יאפשרו להשתמש בשירותים שלהם והדבר מהווה מעין ביצה ותרנגולת, מכיוון שככל שיש יותר מקומות שמקבלים PayPal, כך יגדל השימוש בשירות זה. יצוין שיתרון משמעותי שמגביר את השימוש הוא שהחברה לוקחת אחריות על הפן האבטחתי ולא שומרת פרטי כרטיס אשראי, בשונה ממרבית מערכות התשלום האחרות.

 

2. מערכת Square

Square שהוקמה בשנת 2009 היתה הראשונה להציג swiper לכרטיס אשראי אשר ניתן לחבר ישירות לטלפון סלולרי. החברה עדיין בשלבי פיתוח וכיום ניתן גם לעבד עסקאות באופן מאובטח. . היתרון שניתן להוריד תוסף שקורא כרטיסי אשראי ללא תשלום, כך שעסקים עשויים להיתרם מהשירות באופן משמעותי.

 

3. Apple Pay

כאשר דנים בתשלומים מקוונים, ל-Apple Pay יש את אפשרויות התשלום שמתבצעות באופן הפשוט ביותר בשוק. משתמשים יכולים לשלם באופן מיידי באמצעות ארנקי Apple הקיימים שלהם בלחיצת כפתור (או סריקת טביעת אצבע). עם זאת, שים לב שהם אינם ספקי תשלומים, חייבים שיהיה ארנק דיגיטלי אחר אם מעוניינים לבצע תשלום.

 

החלטה סופית על הזוכה

הצגנו 3 מערכות תשלומים אשר כל אחת מהן מספקת יתרונות אחרים. לדעתנו, מכיוון ש-PayPal בעלת כמות הלקוחות הגדולה ביותר, אנחנו היינו בוחרים בה.

 

לסיכום

אנחנו ממליצים לבחון את האתר של חברת SBITSOFT – בכתובת: https://sbitsoft.co.il. מדובר בחברה אשר נותנת שירותים רבים, ביניהם פיתוח מודול תשלומים אשר משלב מערכות תשלומים (בין אם אלו שצוינו לעיל ועוד רבות וטובות כמו bit הישראלית). השילוב נעשה באמצעים מתקדמים ואינטגרציה של מערכות CRM ו-ERP – אשר מהוות המערכות הטובות ביותר בשוק.

בנוסף, היא מאפשרת לשלב את המערכת הבנקאית "הוראת קבע – מסב" ואף שילוב של שערי מטבע וירטואליים. כך, ניתן להשקיע באינטגרציה שתעלה את המערכות שלכם לשלב הבא.

קנייה וורטואלית

 

על מה עברנו עד עכשיו?