fbpx
החזר מס עכשיו

האם וייז היא אפליקציה כשרה?

אפליקציות מסוימות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, וייז הוא אחד הבולטים שבהם. אפליקציה חכמה שמלווה אותנו בכל נסיעה. בוחרת עבורנו את המסלול המתאים ביותר בהתאם לנתוני הדרך, מתריעה על כשלים בדרך  ומאפשרת לנהגים להגיע בדרך המומלצת ביותר ליעדם. כאן נשאלת השאלה האם זו אפליקציה כשרה? האם ניתן להשתמש בוויז גם בלי להחזיק טלפון חכם שמאפשר גישה גם לתכנים לא רצויים?

 

החזר מס הכנסה -בדיקת זכאות מהירה ונוחה >>>

אפליקציה כשרה ושימושית

אז התשובה היא לפני הכול שהאפליקציה נחשבת לכשרה וכל אחד יכול להשתמש בה. גם בני תורה ויראי ה' אשר נמנעים ככל יכולתם משימוש בטלפון חכם נעזרים בחיי היום יום שלהם באפליקציה. העניין הוא שעליהם למצוא פתרון מתאים אשר יאפשר להם מצד אחד שימוש בוייז, ומצד שני לא יאפשר גישה לאפליקציות אחרות ובלתי רצויות.

 

מכשיר וויז בלבד

הבשורה הטובה היא שיש פתרונות שונים ומצוינים עבור מי שמעוניין להשתמש בוויז בלבד. בחנות וייסטק יש אלטרנטיבות מצוינות ומתקדמות עבור מי שצריך וויז, וחפץ להימנע מאפליקציות אחרות. יש אפשרויות שונות. האפשרות הראשונה היא לרכוש מכשיר עם וויז בלבד.

מדובר על מכשיר חכם שמותקנת בו חסימה קולקטיבית לכלל האפליקציות בכל רחבי הרשת, עם אפשרות ספציפית לגישה לוויז. כמו כן ניתן למצוא מכשירים אחרים בהתאמה אישית ובפיקוח של חברות סינון שונות. זאת כדי לאפשר לכל משתמש להתאים לעצמו את המכשיר המתאים עבורו, לפי אורח החיים שלו ובהתאם לצרכים שלו ביום יום.

 

המלצה מדויקת בהתאם לצורך

במידה והנכם מעוניינים ליהנות משימוש בוויז בלי להחזיק ברשותכם טלפון חכם, יש לכם חלופות נהדרות ונוחות ביותר. כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לחנות מקצועית שמתמחה במתן מענה בתחום הטלפונים הכשרים. שם תוכלו למצוא טלפונים כשרים וכן טלפונים מסוננים או חסומים לשימושים ספציפיים כמו וויז.

 

אפליקציות נוספות בהתאם לצורך

חשוב לדעת כי ניתן להתאים לכל משתמש טלפון מסונן בהתאם לצרכים ולשימושים שלו. כך יש אפשרות לשלב בטלפון מסונן אפליקציית וויז ודואר אלקטרוני, אפליקציות בתחום החניות והדלק ועוד. יש פתרונות שונים וחלופות מתקדמות, מה שמאפשר לכל אחד למצוא את המכשיר הנכון עבורו ומספק מענה נוח וזמין לפי הצורך וללא אפשרות של אפליקציות לא רצויות.

 

לסיכום

ניתן לקבוע שוויז נחשב לאפליקציה כשרה. אם כי יש להימנע מאחזקת מכשיר חכם שחושף את המשתמש לתכנים בלתי רצויים. כך שאם קיים צורך ומעוניינים להשתמש במכשיר וויז בלבד האופציה קיימת. וניתן גם להתאים אותה במדויק לצרכים ולאופי השימוש.

כך שגם אם אינכם רוצים להחזיק ברשותכם טלפון חכם אתם יכולים לצאת לדרכים בביטחון, כאשר וויז מציג בפניכם את המפות ומנחה אתכם לכל אורך הנסיעה לגבי המסלול הרצוי, הפניות הנכונות ומפגעים שעלולים לצוץ במהלך הדרך שלכם אל היעד.

מכשיר ניווט

על מה עברנו עד עכשיו?